Kako biti prvi na Google tražilici?

Kako biste shvatili kakav značaj internet oglašavanje ima u današnje vrijeme razmislite što klijenti prvo naprave kada razmatraju hoće li kupiti neki proizvod ili uslugu.

 

Naravno – istražuju na internetu, odnosno razmatraju ponude i cijene, te se zatim odlučuju koju će tvrtku odabrati.

Oglašavanje na Google tražilici odvija se pomoću AdWords alata koji omogućava da Vaši potencijalni klijenti na vrijeme saznaju za Vas.

Na temelju dobrih ključnih riječi, koje prethodno detaljno istražujemo, možemo osigurati najbolju poziciju Vašeg oglasa na prvoj stranici Google pretrage. Što to točno znači?

Recimo da se bavite prodajom bicikala. Primjerice, ako netko u Google tražilicu upiše „crveni bicikl“, Vaš se oglas može pojaviti kao prvi rezultat na prvoj stranici. Važno je napomenuti kako se takav oglas naplaćuje kada korisnik klikne na njega – što znači da su ga Vaša tvrtka i oglas zainteresirali, odnosno da će mu uskoro trebati Vaša usluga.

 

Nakon toga, slijedi druga odlična opcija AdWordsa,

remarketing, odnosno kada oglasima ciljamo samo one osobe koje su posjetile Vašu web stranicu. Tako se, primjerice, Vaš slikovni ili tiskovni oglas može prikazati na portalima gdje takav korisnik čita vijesti, na YouTubeu, Gmailu, itd.

S remarketing opcijom povećavate šansu za bolju prodaju iz razloga što su to korisnici koji su već upoznati s vašim proizvodima ili uslugama, a na taj način im možete ponuditi posebne promocije, akcije i sl.

Možda najveća prednost Google AdWordsa je činjenica da Vaši troškovi iznose onoliko koliko ste vi spremni dati. Bilo da je riječ o cijeni klika ili kompletnom dnevnom i mjesečnom budžetu koji ste spremni uložiti. I ni lipe više od toga!

Također je vrlo važno naglasiti kako AdWords omogućuje tvrtkama ciljanje korisnika prema demografiji, interesima, ključnim riječima, web stranicama koje posjećuju i sl. Znači, Vaši će se oglasi pojaviti onima koji su zainteresirani za vašu uslugu, koja će im vjerojatno uskoro biti i potrebna.

 

Najbitnija stvar u oglašavanju,

za svaki prikaz oglasa i ključnu riječ možete vidjeti trošak. U svakom trenutku znate koliko ste ostvarili ciljeva, poput upita o ponudi ili kupnje.
Analiza budućih klijenata

Kada posjedujete web stranicu, sigurno ste nekada pomislili o tome kako bi bilo dobro imati neki alat koji bi Vam detaljno rekao koliko ljudi posjećuje Vašu web stranicu i odakle su ti ljudi, te kako su oni došli upravo do vas.

Google Analytics je upravo takav alat koji Vam nudi mnoštvo drugih stvari kako bi što bolje pratili što korisnici rade na Vašem webu. Pomoću njega možete vidjeti koliko su se korisnici zadržavali na stranci i što su proučavali – pa ih na temelju toga možete ciljati oglasima koji su prilagođeni onome što ih najviše zanima.

Google AdWords i Google Analytics su povezani alati, te se ne naplaćuju posebno. Danas su postali nezaobilazan korak za internet oglašavanje, jako su efikasni, a po relativno niskoj cijeni osiguravate veliki doseg Vaših oglasa. I po cijeni koju sami definirate.

Klikni me!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Call Now Button