8 pokazatelja vrhunske web stranice

Web stranica je u današnje vrijeme nužnost svakog poslovanja.

Potencijalni klijenti i kupci se prije odluke informiraju putem interneta zbog čega im Vaša internetska stranica mora ponuditi odgovore na većinu pitanja. No kako prepoznati kvalitetan web?

1. Kvalitetan sadržaj

Putem sadržaja je važno naglasiti vaše prednosti, dosadašnja iskustva i ostvarene suradnje, savjete i razloge zašto bi potencijalni kupac odabrao baš Vas.

Korisnici dolaze na stranicu jer su u potrazi za nekim informacijama, odmah ih morate ponuditi, mora biti jasno tko ste i čime se bavite jer će u suprotnom, i ako nisu dobili ono što su tražili, ubrzo napustiti Vašu stranicu.

Tekst je ključan za potpune informacije, pa fotografije, video i audio sadržaj te infografike postoje samo kad se želi obogatiti i upotpuniti informativni tekstualni dio.

2. Dobar dizajn

Korisnik u prvih nekoliko sekundi nakon pristupa Vašoj web stranici, formira mišljenje o samoj stranici, ali i o Vašem biznisu.

Svaki mogući korak koji korisnik napravi na webu mora biti pregledan i jasan, osnovni dizajn se ne bi trebao mijenjati u različitim dijelovima stranice. Tekstovi moraju biti uočljivi i logični. Previše boja, animacija i raznih dodataka mogu samo odbiti. Treba se izbjegavati i predugački tekstovi, osim ako nije riječ o blogu na stranici ili dijelu sa savjetima i uputama.

3. Jednostavnost

Korisnici često žele toliko toga plasirati na svoj web, i to je u redu, no nužna je dobra organizacija informacija.

Oni koji pristupaju webu „skeniraju“ sadržaj te ako je on pretrpan, nejasan i nepregledan, učinak stranice će postati potpuno drugačiji od onog ciljanog.

4. Lako održavanje

Cilj web stranice je da bude ažurna i aktualna, tako da ona mora biti i jednostavna za nadopunjavanje, te da se pri tome ne gubi puno vremena i resursa.

5. SEO optimizacija

SEO (Search Engine Optimisation) je optimizacija za tražilice. Optimizacija na stranici je proces optimiziranja svih elemenata koji se nalaze na web stranici, dok je optimizacija izvan stranice proces gradnje i upravljanja vanjskim poveznicama i parametrima prema Vašem Webu kako biste pridobili „povjerenje“ Google tražilice.

Bez toga nema uspjeha na tražilici pa je potrebno uložiti dosta vremena i truda za optimizaciju, koja će se dugoročno sigurno isplatiti.

6. Brzo učitavanje

Internet korisnici žele što brže doći do željene informacije, i ako jedna web stranica to ne omogućava vrlo brzo će se okrenuti drugoj. Kao što smo već napomenuli, potencijalni suradnici brzo formiraju mišljenje o Vama, čak i na temelju kvalitete web stranice.

Znamo kako osigurati brzo učitavanje weba na svim uređajima, kako bi korisnik imao najbolje moguće iskustvo za vrijeme informrianja na Vašem webu.

7. Kvalitetna navigacija

Dobar sadržaj, brzo učitavanje i kvalitetan dizajn ne znače ništa ako se web stranicom ne može jednostavno „kretati“. Navigacija je dio koji potencijalni klijent koristi kako bi sakupio što više informacija o Vama. Taj posao treba bili lak i intuitivan bez previše razmišljanja. Ako ih neki problem spriječi u tome, vrlo vjerojatno će napustiti Vašu stranicu.

8. Konkretan cilj

Ne zaboravimo kako je cilj web stranice pružanje informacija i trenutna ili buduća zarada. Svaki detalj na stranici treba voditi tome.

Primjerice, ako imate mogućnost kupovine Vaših proizvoda ili usluga na webu, nužno je da se sa svakog dijela stranice jednim klikom može doći do online trgovine. Isto vrijedi i za ostvarivanje aktualnih popusta, važnijih informacija ili kontakt podataka.

Podsjećamo, korisnik želi informacije sad i odmah i ne želi previše razmišljati, proučavati i tražiti.

Klikni me!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Call Now Button