7 trikova zbog kojih ćete povećati prodaju na web trgovini

7 trikova zbog kojih ćete povećati prodaju na web trgovini

Internet više nije samo područje zabave, već informiranja, kupnje i komunikacije. Nezamislivo je da bilo koja tvrtka, bez obzira na njezinu veličinu i sferu djelovanja, nema svoju web stranicu.

Ona tada ne postoji na internetu, a na internetu su svi. Ima li to logike?

Znači, nedvosmisleno je kako je web stranica nužna.

 

No kako ona može povećati prodaju, da napokon nešto konkretno i „opipljivo“ od nje dobijete?

Internet ima niz specifičnosti i nepisanih pravila na koje valja obratiti pažnju ukoliko želite iskoristiti njegov potencijal pri promociji i prodaji onoga što nudite. I mnogi to ne znaju.

1. Privući pažnju na prvi pogled

Kao što u nekoliko sekundi donosimo zaključak u stvarnoj komunikaciji, tako i u online sferi zaključujemo na prvi pogled. Zato Vaša web stranica mora biti kreativna i originalna, te u svakom trenutku mora pružiti sve informacije koje korisnik zahtijeva.

Ako posjetitelji imaju teškoća pri snalaženju na vašoj stranici, brzo će odustati i kupovinu obaviti drugdje.

Morate biti svjesni da je većina posjetitelja web stranice u potrazi za informacijama, a ne zbog same kupnje. Zato ih nekako na to morate usmijeriti – popustima za online kupnju, jednokratnim ponudama, naglašavanjem prednosti takve kupnje, itd.

2. Web trgovina bez greške

Posjetitelji Vaše web stranice najčešće tragaju za informacijama, ovisno o tome u kojoj se kupovnoj fazi nalaze. Ako razmišljaju o kupnji, pretraživat će cjelokupnu stranicu, koja nedvosmisleno mora biti responzivna, odnosno prilagođena mobilnim uređajima, njome se lako mora navigirati i svakako mora biti pregledna i jasna.

Kada se posjetitelj odluči za kupnju, posjetit će web trgovinu ili će Vas kontaktirati. To je uspjeh jer se klijent napokon odlučio za kupnju, no ako mu je web stranica nedovoljno jasna, nesigurna ili spora vrlo vjerojatno će odustati od kupnje. I na taj način direktno gubite novac, jer je takav posjetitelj bio spreman na kupnju, a vi ste „krivi“ što ju nije realizirao.

3. Smanjite broj klikova od naslovne stranice do zadnje potvrde za kupnju

Korisnik želi informacije dobiti što brže, a kupnju izvršiti što jednostavnije. Ne gnjavite ih velikom količinom nepotrebnih informacija i, ako je moguće, ne prisiljavajte ih da otvore korisničke račune na stranici prije kupovine. Ako je to neizvedivo, onda tražite minimum informacija jer potrošači ne žele dijeliti previše osobnih podataka.

4. Kraće ponude donose bolje rezultate

Ograničite svoje akcije na određeno vrijema i jasno to iskomunicirajte. Tada je potrošačima jasno da moraju odmah reagirati i iskoristiti ponudu jer će u suprotnom možda ostati bez nje.

5. Blog – Content marketing (marketing sadržajem)

 

Na temelju bogatog iskustva, primijetili smo kako potencijalni klijenti žele dodatnu vrijednost uz proizvod ili uslugu koju žele kupiti. Prema tome, naglasite zašto ste drugačiji od drugih, zašto su vaše usluge bolje te što kupac dobiva kad se odluči za vaš biznis.

Osim toga, gradite zajednicu oko branda. Primjerice, ako prodajete biciikle pišite o dobrobitima bicikliranja i rekreacije, o zanimljivim mjestima i rutama koje bi korisnici mogli posjetiti, naglasite prednosti bicikliranja poput kraćeg putovanja u odnosu na javni prijevoz, itd.

Naravno, takav je sadržaj najbolje povezati sa stranicama tvrtke na društvenim mrežama, na kojima se mogu oglašavati Vašoj ciljanoj skupini potencijalnih klijenata.

Važno je pridržavati se ovih strategija i savjeta duži vremenski period i od njih nikako ne odustajati, jer se promjene i rast ne događaju brzo.

Također vrijedi napomenuti kako prosječni posjetitelj nema strpljenja čitati goleme količine teksta pa koristite podebljani font za sadržajno najvažnije dijelove vaše ponude i proizvoda te napravite podnaslove koji će naglašavati poruke koje bi mogle najviše zainteresirati čitatelje.

6. Izgradite povjerenje

Web stranica mora ostavljati dojam povjerenja. Uključite iskustva i komentare prethodnih korisnika s njihovim konkretnim imenima, pokažite ljudsku stranu firme na društvenim mrežama, te osigurajte sve informacije o funkcionalnostima proizvodima ili usluge, načinima kupnje i dostave, te načine eventualne reklamacije i povrata sredstava.

7. Drugi moraju pričati o Vama

Dokazano je kako ljudi postupaju na temelju ponašanja prijatelja, poznanika i općenito drugih ljudi. Sigurno je da nema boljeg marketinga od preporuke, tako da sigurno uvijek morate raditi na tome.

To znači da ljudi neće kupiti od vas ako mali broj ljudi posluje s vama. Jednostavno im te ne pruža dovoljnu količinu povjerenja.

Da biste to promijenili pokažite slike zadovoljnih kupaca, podijelite njihova iskustva, pokažite ocjenu kvalitete… Blogeri su odličan primjer za takvu vrste komunikacije jer imaju mogućnost neovisno recenzirati Vaš proizvod ili uslugu, i to prema velikom broju njihovih pratitelja.

Klikni me!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Call Now Button