Zašto je digitalni marketing nužan za svaki biznis?

Kako je s vremenom povećavala ponuda proizvoda i usluga, tako su poduzetnici shvatili kako se moraju istaknuti od konkurencije i naglasiti prednosti koje samo oni posjeduju.

 

Kupci imaju različite potrebe, stoga je nužno da im se obraćamo sa sadržajima koji ih u određenom trenutku zanimaju. Zato apsolutno svaki biznis mora koristiti moć digitalnog marketinga.

Neki bi rekli kako je cilj svakog marketing prodaja, što je djelomično istina. No pri tome se moraju shvatiti različite faze kupnje kod kupaca. Potrošač će prvo skupljati informacije, procesirati ih te onda odlučiti o konkretnoj kupnji.

Uočeno je kako potrošači sve više vremena troše na istraživanje ponude, prikupljanje podataka i odlučivanje što konkretno kupiti.

 

Zato Vaš biznis mora biti na pravom mjestu u pravo vrijeme. Web stranica je bez sumnje nužna. Ona mora biti privlačna, responzivna, optimizirana na odgovarajući način i mora informirati i pozivati na radnju. To nije zadatak za nekoliko dana, već se osigurava dugoročnim radom i zalaganjem u brendiranje.

Druga stavka je online oglašavanje – na Google tražilici, na željenim web mjestima i portalima, određenim osobama različitih interesa… Mogućnosti su zapravo neograničene.

Najveća prednost online oglašavanje je činjenica da se ono plaća kad netko klikne na Vaš oglas i na taj način sazna nešto više o vašem poslovanju.

 

Digitalni marketing vam može donijeti veći povrat i pristup široj publici, te ciljate pravog konteksta u kojem se vaš potencijalni kupac nalazi, ključnu riječ ili specifičan biznis na temelju čega bi se mogao interesirati za neki proizvod ili uslugu. To su sve prilike da personaliziramo Vašu poruku potencijalnim kupcima i njihovim interesima i na taj način ostvarimo zaradu.

Isto tako, danas su više nego ikada potrebne i društvene mreže. Većina uspješnih društvenih kampanja na taj način olakšavaju korisnicima i potencijalnim potrošačima interakciju te podižu vidljivost brenda u online sferi.

Content marketing ili marketing sadržajem podrazumijeva kreiranje originalnog, relevantnog i korisnog sadržaja, koji će lako privući pozornost kupaca te im na nenametljivi način predstaviti određene proizvode ili usluge. Pojavio se kao odgovor na “bombardiranje” reklamama, koje potrošači sve češće ignoriraju, te onda content marketing pruža jednu drugačiju i dodatnu vrijednost brenda.

I za kraj ćemo naglasiti samo neke prednosti digitalnog marketinga:

  • odlično ciljanje željenih oglasa i sadržaja
  • velik doseg
  • niske cijene u odnosu na tradicionalni marketing
  • stalno oglašavanje (24 sata na dan, 7 dana u tjednu)
  • brza vidljivost rezultata
  • lako mjerljiv povrat investicije
  • mogućnost pauziranja ili prekidanja kampanje kada god klijent želi
  • točno se zna gdje je i kako potrošen novac
  • omogućava bolje segmentiranje korisnika
  • remarketing – odnosno targetiranje osoba koje su posjetile Vaš web
  • velika kontrola nad sadržajem
  • interakcija i dvosmjerna komunikacija s potencijalnim potrošačima
Klikni me!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Call Now Button