Što kada digitalni marketing ne daje rezultate?

Digitalni marketing bez sumnje pruža nove načine komunikacije i nove vrijednosti za brendove,

što je do sada mnogo puta i dokazano. No nekada stvari odu u krivom smjeru i kampanja ostane bez željenih rezultata.

Kao i u svakoj sferi poslovanja može se dogoditi da ne ostvarite ono što se željeli, no na neke se stvari može utjecati kako bi kvalitetnije odradili posao.

Donosimo najčešće greške i zablude povezane s digitalnim marketingom.

1. Rezultati se ne ostvaruju preko noći

Za digitalni marketing je potrebno vrijeme, te u prvih nekoliko mjeseci ne možete očekivati velike promjene u zaradi, no konstantna i isplanirana kampanja donijet će svoje rezultate.

Ustanovljeno je kako je potrebno minimalno 3 mjeseca za veći rast poslovanja, no trend rasta možete primijetiti i prije toga vremena pa prema potrebi promijeniti način komuniciranja.

Da bi se postigli željeni rezultati, nužno je svakodnevno analizirati kampanju kako bi se na vrijeme reagiralo te bolje usmjerilo svoje akcije. U tom slučaju neće dolaziti do rasipanja budžete na neplanirane situacije već vrlo efektivno možete doći do ciljeva.

2. Loša informiranost

Mnogima klijentima pojam digitalnog marketinga nije jasan, te najčešće smatraju da je riječ samo o oglasima na web portalima ili Google tražilici. Na početku svake suradnje informiramo klijente o tome što i kako radimo, te na koji način planiramo ostvariti ciljeve, što nam je vrlo bitno.

Najčešći podatak kojeg marketinški stručnjaci koriste kada se hvale da svojim oglasnim kampanjama su klikovi. Veći broj klikova je bez sumnje uspjeh, no treba razmisliti što je postignuto takvom akcijom? Korisnik je možda samo došao na web stranicu i ne planira se vratiti. To sigurno ne možemo smatrati uspjehom.

Treba točno usmjeriti komunikaciju prema željenom cilju jer u suprotnom, od samih klikova, nemate apsolutno ništa.

3. Nerealna očekivanja

Bitno je odrediti cilj, kako bi imali i realna očekivanja od rezultata kampanje. I za manji budžet možete učiniti puno ako na pravilan način postavite kampanju.

Ako niste ostvarili ciljeve unutar dva tjedna, nemojte odustati i nikako ne prelazite na dugu komunikaciju strategiju jer ćete samo pogoršati situaciju. Naravno, pri tome treba naglasiti kako je odabir prve strategije temeljen na analizi i prilagođenosti ciljevima.

4. Sami oglasi nisu dovoljni

Više od trećine internet korisnike koristi neku vrstu ad blockera. Ta činjenica ne čudi jer su pretrpani s reklamama na svakom koraku. Upravo su zbog toga klasični oglasi i banneri nedovoljni za postizanje ciljeva.

Korisnici biraju brendove i proizvode koji imaju dodanu vrijednost jer su današnje ciljane skupine informiranije i istražuju prije kupnje.

Omogućite im sadržaj koji će ih zanimati te budite kreativni i originalni u tome. Vaši Facebook fanovi ne žele čitati PR vijesti, a osoba koja surfa internetom neće kliknuti na oglas koji joj nije prilagođen, te koji ne uključuje ciljeve koji pozivaju na akciju.

5. Loše planiranje

Kao što smo već naglasili, planiranje bilo kakve komunikacijske akcije je nužno za svako poslovanje. U planiranju morate točno definirati ciljanu skupinu prema kojoj ćete prilagoditi svoj način rada. Osim pronalzka potencijalnih klijenata, morate odrediti i alate koje ćete korisntiti u kampanji, vremenske intervale i optimalni budžet kojim biste ostvarili ciljeve koje ste također konkretizirali.

Mnogi ne znaju odrediti svoju ciljanu skupinu te smatraju kako se kampanja može usmjeriti prema “svima”. To je pogrešno na mnogo razina jer se sadržaj komunikacije “prilagođava” ciljanim potencijalnim kupcima, stvara se što ono što će ih zainteresirati i prvući, te konačno potaknuti na kupnju ili drugo željeno ponašanje.

 

Klikni me!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Call Now Button