Kako web stranica može postati izvor zarade?

Web stranica je za svaki posao poput izloga, gdje se na najbolji način želite predstaviti te koja će potaknuti potencijalne klijente na kupnju.

Nakon što privučete posjetitelje na vaš web ne znate što činiti dalje? Posjećenost vam je u rastu, ali ne raste i broj kupaca?

Za početak, stranica bi trebala biti kreativna, ali i jednostavna, s ravnomjerno raspoređenim tekstovima te svakako prilagođena za mobilne uređaje.

No kada imate dobru stranicu, bilo bi neozbiljno ne iskoristiti njezin potencijal kako biste ostvarili zaradu.

Prije toga, morate analizirati tko dolazi na Vaš web, a ovo su ključne informacije koje trebate znati.

Za najbolju analizu posjećenosti i ponašanja posjetioca koristi se besplatni alat Google Analytics, koji vam zaista može prikazati mnoštvo podataka o vašim potencijalnim kupcima.

1. BROJ POSJETITELJA

Najčešće i vjerojatno prvo pitanje na koje želite odgovor kada je riječ o Vašem webu je “Koliko posjetitelja dolazi na stranicu?”. Zahvaljujući Google Analyticsima ožete vidjeti kada je broj posjeta bio najveći, te što vaše goste najviše zanima.

Analizirajući različite podatke, možete izvesti zaključke o tome koje je doba dana s najvećom posjetom, koji dan u tjednu ili mjesec u godini. Ovi zaključci Vam mogu pomoći oko strateških odluka, praćenja i poboljšanja rezultata Vaših aktivnosti.

Kada znate broj posjetitelja, puno će vam znači otkuda takve osobe dolaze. Pema tome možete organizirati neku promotivnu akciju, ili organizirati oglašavanje kako bi ciljali osobe koje očito najviše zanima ono što nudite.

2. IZVOR POSJETA

Važan je podatak s koje lokacije dolaze Vaši korisnici. Je li to preko objava na društvenim mrežama, na temelju pretrage u Google tražilici ili neke treće lokacije.

Tako ćete vrlo jednostavno i brzo saznati da li Facebook oglašavanje donosi rezultate u pogledu posjeta ili kupovine, te kako posjetitelji najčešće dolaze do vas.

Pri tome je jako bitna i SEO optimizacija vaše stranice, koja osigurava bolju poziciju unutar Google pretraga, a tako i bolju i relevantniju posjećenost weba. Na temelju Analyticsa možete saznati koji je sadržaj najzanimljiviji te na što se najviše reagira.

3. ZADOVOLJSTVO KORISNIKA

Iako ne postoji alat koji pokazuje koliko su posjetitelji zadovoljni s vašim weba, na temelju nekih podataka to možete i sami zaključiti.

Morate posebno obratiti pažnju na brzinu učitavanja Vaše stranice. Možete vidjeti prosječno vrijeme učitavanja stranica i sami donijeti zaključke da li je tu potrebno unositi neke izmjene i optimizirati sadržaj.

Sigurno neće biti zadovoljni ako se ne mogu lako snalaziti an webu, ako ima previše sadržaja i bolje, te ako im nije jasno gdje se mogu vratiti na početnu stranicu ili postaviti pitanje.

4. PONAŠANJE POSJETITELJA

Zašto su posjetitelji došli baš vama? Što im je kod vas zanimljivije u odnosu na konkurenciju? Što čine kada završe s tom početnom akcijom? Istražuju li još o vama, čitaju li starije članke s bloga, pošalju Vam upit ili odlaze sa stranice?

Takvi će vas podaci usmjeriti kako biste svojim daljnjim akcijama osigurali njihov povratak i kako biste privukli nove.

Preporučujemo da uz svaki dio vaše stranice postoji jasan način za povratak na početnu stranicu ili pristup u web trgovinu.

5. POSTAVLJANJE CILJEVA

Moguće je pratiti koliko je posjetioca preuzelo neki sadržaj, koliko ih se zabilježilo za newsletter ili Vam poslalo upit. Ako to usporedite s ukupnim brojem posjetioca te stranice možete zaključiti koliko su vam pozivi na akciju odgovarajući i je li možda potrebno promijeniti raspored na stranici ili cjelokupnu komunikacijsku strategiju.

 

Ovo su samo neki od mnoštvo trikova koje konstantno provodimo kako bismo klijentima osigurali rast.

Klikni me!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Call Now Button