6 razloga za redizajn web stranice

Shvatili ste kako online tržište ima ogromni potencijal, te bi ga htjeli iskoristiti, no ne znate kako?

Imate web stranicu, te razmišljate kako je unaprijediti i povećati promet?

Razmislite o tome da je web stranica poput izloga trgovine – kada potencijalni klijenti donose mišljenje o vama u roku od nekoliko sekundi.

Također je idealan način da na kreativan način naglasite svoje prednosti, te omogućite laku i brzu kupnju.

No kako ćete znati kada je vrijeme za redizajn?

1. Ne ostvarujete željene poslovne ciljeve

Ako ne ispunjavajte svoje poslovne ciljeve, sigurno je vrijeme za redizajn weba.

• Pretvaraju li se posjetitelji web stranice u kupce?
• Dobivaju li posjetitelji na landing stranicama (stranicama preko kojih dolaze- primjerice, link s društvenih mreža) dovoljni broj informacija i kontakt?
• Ima li stranica previše teksta? Je li zanimljiva i kreativna?

Koliko je osoba posjetilo vašu stranicu u proteklih mjesec dana? Koji su sadržaj pregledavali te koliko su se zadržavali? Koliko je od njih obavilo vaš cilj (upit, kupnja…)? To su samo neki podaci koje morate znati kako biste odlučili je li vrijeme za redizajn.

Kao niste zadovoljni s rezultatima, jasno je kako su promjene nužne.

2. Optimizacija za Google pretragu

SEO (search engine optimization) je pojam koji se često koristi kod stvaranja novih i modernih web stranica. Jednostavno, označava akcije koje činite kako biste se rangirali na što boljoj poziciji kada korisnici pretražuju pojmove povezane s vašom sferom djelovanja. A kako ćete to postići? Morate uvjeriti Google da vi imati najrelevantnije i najbolje rezultate povezane s određenim pojmovima.

Znat ćete kako je vrijeme za redizajn:

• kada vas korisnici teško mogu pronaći na webu – u tražilicu upišite svoju vrstu proizvoda ili djelatnost kojom se bavite,. Ako vam se stranica ne pojavljuje na prvoj stranici pretrage, vrijeme je za promjene, odnosno SEO.

Također, ako se nalazite na dobroj poziciji, imate li uredna i smislena dva reda opisa ispod naslova unutar rezultata pretrage?
• Kada se stranica konkurenata nalazi na boljoj poziciji
• Na stranici nemate blog – koji je najbolji način za privlačenje korisnika i ažuriranja stranice, što je Googleu važna činjenica za rangiranje
• Stranica nije povezana s društvenim mrežama

3. Slaba korist od stranice

Posjetitelji na vašu web lokaciju dolaze radi informacija. Ako ih ne pronađu ili ako nisu zadovoljni s njima, moguće je da ste ih nepovratno izgubili jer današnji kupci teško opraštaju i ne nude druge prilike.

• Mogu li posjetitelji lako pronaći osnovne informacije na vašoj web stranici (kontakt, lokacija, radno vrijeme, dostupnost proizvoda…). Zapamtite kako posjetitelji neće uložiti puno truda za potragu, već će se brzo „preseliti“ konkurenciji.
• Imate li previše opcija i sadržaja na stranici?
• Kakva je navigacija? Je li jednostavna, brza i korisna?
• Jesu ažurirani svi podaci o dostupnosti i vrsti proizvoda ili usluga?

4. Neprilagođenost mobilnim uređajima i tabletima

Pristupanje webu s mobilnih uređaja u drastičnom je porastu, a to dokazuje činjenica da i Google zanemaruje stranice koje nisu responzivne, odnosno prilagođene za sve vrste ekrana.
Omogućava da se sadržaj stranice na svakoj veličini i vrsti uređaja pojavljuje uredno i jasno. Ako imate neprilagođenu stranicu, nema vremena za čekanje jer potencijalni kupci odlaze konkurenciji.

5. Nežauriran sadržaj

Također je vrijeme za promjene ako se sadržaj vaših stranica rijetko mijenja te ako nemate nove informacije o poslovanju i proizvodima ili uslugama. Google zahtijeva redovito ažuriran sadržaj, te stranice s takvim elementima bolje rangira.

Zbog toga je blog dobar odabir za stranicu. Zanimljiv sadržaj privući će više posjetitelja i potencijalnih kupaca, a novi sadržaj će se cijeniti i tijekom Google pretrage.

 

6. Nekvalitetan dizajn

Ako korisniku unutar nekoliko sekundi nakon dolaska na web stranicu, nije očito čime se bavite te kako se mogu snalaziti po njoj, jasno je kako je potrebno ponovno dizajniranje.

Vrijeme je za promjene i ako:
• web stranica izgleda zastarjelo
• brojne šarene fotografije i animacije odvraćaju pažnju
• nedostaju pozivi na akciju (kontakt, upit…)
• dijelovi stranice su nedostupni
• stranica se predugo učitava

Jasno je kako nekvalitetna stranica ne može generirati kvalitetan posao ili uspjeh. Postoje brojne dobrobiti redizajna koji će vam osigurati bolju poziciju na Googleu, veći promet i bolju reputaciju kod potencijalnih kupaca.

Klikni me!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Call Now Button