5 razloga zbog kojih svaki biznis treba SEO

Bez sumnje možemo reći kako je internet promijenio naš način života, ali i temelje svakog poslovanja.

Sve što nam treba je doslovno od nas udaljeno samo s nekoliko klikova. No pošto gotovo svaki biznis ima svoju web stranicu, profile na društvenim mrežama te online trgovinu, postaje sve veći izazov kako se istaknuti i ponuditi nešto drugačije što će zainteresirati publiku.

Search Engine Optimization ili SEO osigurava bolji položaj stranice u Google pretragama, ujedno i veći broj posjetitelja, a nastaje na temelju niza provjerenih metodologija, tehnika i taktika.

Jednostavno, ako želite bolju poziciju na Googleu, morate optimizirati stranicu.

Donosimo 5 važnih razloga zašto svaka tvrtka treba SEO.

1. Svi su online

93 % korisnika koji razmišljaju o kupnji nekog proizvoda ili usluge o njemu prethodno istražuju na internetu. Stoga, ako nemate kvalitetnu web stranicu direktno gubite priliku da vas potencijalni klijenti pronađu.

Web stranica je samo jedna komponenta uspjeha, a korisnici ju moraju lako i brzo pronaći kada pretražuju pojmove povezane s određenom djelatnosti.

Koliko je Google pozicija bitna pokazuje i činjenica kako 75 % korisnika koristi rezultate samo s prve stranice pretraživanja, dok ostale stranice jednostavno ignoriraju.

Uz ostale taktike, blog, povezivanje s društvenim mrežama te dijeljenje sadržaja imaju veliku ulogu u ostvarivanju bolje pozicije na tražilicama.

2. Isplativa strategija

SEO je jedna od najisplatljivijih metoda marketinga koja se pokazala konzistentnom i efektnom. Ima odlične rezultate kada je riječ o Return-on-Investmentu (ROI).

Analiza ključnih riječi, povezivanje stranice s unutarnjim i vanjskim linkovima te ostale SEO metode donose provjerene rezultate ako se prethodno obavi cjelokupno istraživanje i profiliranje ciljane skupine.

SEO s vremenom postaje pokazatelj vaše produktivnosti jer se svako ulaganje u njega može izmjeriti i procijeniti koju je vrijednost ostvario. Osim toga, SEO je i strategija koja se dugoročno isplati, no na njoj je potrebno gotovo svakodnevno raditi i prilagođavati se zahtjevima ciljane skupine.

3. Generira promet i konverzije

Za dobar SEO je potrebno istraživanje do najmanjih detalja. Kroz analizu ključnih riječi može se procijeniti veličina tržišta i pojmove koji korisnici najčešće pretražuju.

Kada se prepoznaju potrebe, namjere, problemi i želje kupaca moguće je stvoriti komunikaciju koja će rezultirati povjerenjem i dobrom reputacijom zbog koje će klijenti odabrati baš vašu tvrtku.

4. Pobjeđuje konkurenciju

Prednosti SEO taktika u posljednjih nekoliko godina postaju sve popularnije, no mnogi još nisu implementirali takvu metodologiju u svoje poslovanje.

Pošto se radi o provjerenim akcijama, mnogi se upuštaju u takve aktivnosti bez dovoljno znanja te naprave više štete nego koristi, pogotovo jer Google pamti sve.

Za kvalitetan SEO je potrebno angažirati profesionalce koji će osigurati posjete onih korisnika koji razmišljaju o kupovini konkretnih proizvoda i usluga poput vaših. 71 % korisnika pretražuju proizvode koji s vidjeli na reklamama, a kvalitetna SEO strategija može “pobijediti” konkurenciju tijekom takvih pretraga.

5. Dinamična taktika

Vaša web stranica i marketinški miks trebaju biti dinamični, te se moraju razvijati kako u smjeru i kojem se kreće i tržište. SEO, koji je vrlo lako mjerljiv, može se ocijeniti, vrednovati i revidirati kako bi pratio promjene na tržištu.

Ono što čini SEO dobrom metodom je činjenica da poštuje tržište i prihvaća njegovu nesigurnost i nepredvidljivost.

Tržišta čine ljudi koji su skloni emocijama i na taj su način objekti različitih razina utjecaja. Želje, sklonosti i potražnja uvijek će biti podložni promjenama na koje marketinški stručnjaci moraju na vrijeme reagirati.

Klikni me!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Call Now Button