Google Analytics

Usluga Google Analytics ne omogućuje samo praćenje prodaja i konverzija. Tu možete saznati i kako posjetitelji koriste web-lokaciju, kako su došli do web-lokacije i kako ih potaknuti da je nastave posjećivati.

Google Analytics kao alat za istraživanje tržišta

Ako vas Google Analytics zanima zbog istraživanja tržišta, navika potrošača, plasmana specijaliziranih proizvoda i usluga, rado ćemo odgovoriti na vaše upite. Jer kroz sustav Analyticsa sve je to moguće.

Zašto ne trebate Google Analytics

(Samo se šalimo)

Svaki ozbiljnije web sjedište ne može funkcionirati bez Google Analyticsa
Kažemo zašto vam ne treba?
Zato što mi svim ugovorenim oglašivačima za Google AdWords radimo dolje navedene analize,
jer to je dio kvalitetnog oglašavanja i ne treba te ih posebno ugovarati.

Analiza oglašavanja

Puno ste uložili da biste privukli posjetitelje na svoju web-lokaciju.
Kako znate funkcioniraju li vaši promidžbeni programi?
Usporedite sve digitalne kanale, uključujući pretraživačku mrežu, prikazivačku mrežu, društvene mreže,
afilijacije i e-poštu te provjerite kako utječu na stope konverzija i povrat ulaganja.

  • Analiziramo izvješća o sadržaju web-lokacije, te koji dijelovi imaju dobru izvedbu, koje su najtraženije stranice kako biste korisnicima pružili kvalitetnije iskustvo.
  • Analiziramo kako posjetitelji koriste značajke za dijeljenje na web-lokaciji, te njihove radnje vezane uz vaš sadržaj na društvenim platformama.
  • Analiziramo koliko korisnika privlačite, koliko prodaja ostvarujete i što korisnici rade na vašoj web-lokaciji.
  • Analiziramo oglašavanje tako da provjerimo izvedbu vaših oglasa za društvene mreže, mobilnih oglasa, oglasa uz pretraživanje i prikaznih oglasa.
  • Analiziramo radnje na web-lokaciji s marketinškim kampanjama da bismo stekli bolji uvid i poboljšali izvedbu oglašavanja.

Sigurno do korisnika

Da bi što bolje radili posao oglašavanja kroz sustav Google AdWords za sve analize digitalnih kanala i kampanja koristimo Google Analytics.Tako smo sigurni da vaš oglas dolazi do pravog korisnika i da digitalne kampanje ostvaruju povrat ulaganja.