YouTube marketing

Ovaj oblik oglašavanja donosi razne mogućnosti oglašivačima za povezivanje i s lokalnom i međunarodnom publikom, što u praksi znači da će se oglasi korisnicima moći prikazivati i prilikom pretraživanja video sadržaja i prilikom njegovog gledanja.

Zašto je dobro oglašavati se na YouTubeu?

  • Prva po popularnosti web-lokacija za posluživanje videozapisa*
  • Druga po veličini tražilica (nakon Googlea)*
  • Treća po veličini web-lokacija*
  • 42% online kupaca gleda videozapise radi istraživanja prije kupnje**
  • 64% korisnika traži proizvode na YouTubeu**
  • Broj korisnika koji svakodnevno gleda YouTube raste 40%* godišnje od ožujka 2014.*
  • Prihod partnera povećava se za 50% godišnje već tri godine zaredom*
  • 80% pregleda na YouTubeu potječe izvan SAD-a*
  • Više od 50% pregleda na YouTubeu potječe s mobilnih uređaja*
  • *Izvor: YouTube, statistički podaci ažurirani u siječnju 2016.
    **Google ankete potrošača, 2015.

U Hrvatskoj, YouTube ima doseg do 61% populacije. Svakodnevno korištenje YouTubea popularno je kod mlađih korisnika te se penje na nevjerojatnih 93% korisnika u dobi između 20 i 24 godine. U Hrvatskoj se najviše koristi za slušanje glazbe, međutim, važan je i za donošenje odluka o kupnji, budući da ga 60% korisnika smatra dobrim izvorom informacija o proizvodu koji planiraju kupiti.

Osim kao efikasna platforma za provođenje kampanja, kojima se promoviraju brend, proizvod ili usluga, mogu se dobiti i relevantne povratne informacije od korisnika.

Oglašavanje na YouTubeu može koristiti različitim vrstama djelatnosti:

  • Robne marke dovodi pred mnogobrojnu aktivnu publiku i nudi niz opcija ciljanja kako biste dosegnuli prave korisnike u pravo vrijeme.
  • Možete dosegnuti neopredijeljene korisnike, a ne nezainteresirane.
  • Video oglasima možete prikazati što nudite na način na koji to ne biste mogli učiniti tekstualnim i slikovnim oglasima.
  • Uz YouTube je jednostavno mjeriti uspjeh sve do trenutka kupnje.
  • Kampanju možete prilagoditi u stvarnom vremenu kako biste privukli više poslovnih prilika.

Distribucija – YouTube oglasa

Distribucija – YouTube oglasa vrši se kroz Google AdWords najpoznatiji je svjetski sustav za oglašavanje koji omogućava plaćanje po kliku, što nam osigurava da uz uloženi budžet osiguramo najviše klikova na našu internetsku stranicu. Google AdWords omogućava da naš sadržaj vide oni koji će od njega imati najviše koristi, a naposljetku i oni od kojih ćete vi imati najviše koristi.

Google AdWords klikni ovdje

Metrika – YouTube oglasa

Vitalni dijelovi svake strategije marketinga su analiza i mjerenje učinkovitosti u postizanju zadanih ciljeva. Prikupljeni podaci omogućavaju optimizaciju i modifikaciju strategije, eksperimentiranje i primjenjivanje najučinkovitijih taktika za postizanje što boljih rezultata.

Google Analytics klikni ovdje

Za one koji žele znati više o YouTube oglašavanju

Pripremili smo i prezentaciju o oglašavanju na YouTubeu, pa ako ste voljni odvojiti malo vremena.