YouTube marketing
za sva pitanja oko YouTube marketinga slobodno nas kontaktirajte.
Ovaj oblik oglašavanja donosi razne mogućnosti oglašivačima za povezivanje i s lokalnom i međunarodnom publikom, što u praksi znači da će se oglasi korisnicima moći prikazivati i prilikom pretraživanja video sadržaja i prilikom njegovog gledanja.
U Hrvatskoj, YouTube ima doseg do 61% populacije. Svakodnevno korištenje YouTubea popularno je kod mlađih korisnika te se penje na nevjerojatnih 93% korisnika u dobi između 20 i 24 godine. U Hrvatskoj se najviše koristi za slušanje glazbe, međutim, važan je i za donošenje odluka o kupnji, budući da ga 60% korisnika smatra dobrim izvorom informacija o proizvodu koji planiraju kupiti.
Oglašavanje na YouTubeu može koristiti različitim vrstama djelatnosti:
Distribucija – YouTube oglasa vrši se kroz Google AdWords najpoznatiji je svjetski sustav za oglašavanje koji omogućava plaćanje po kliku, što nam osigurava da uz uloženi budžet osiguramo najviše klikova na našu internetsku stranicu. Google AdWords omogućava da naš sadržaj vide oni koji će od njega imati najviše koristi, a naposljetku i oni od kojih ćete vi imati najviše koristi.
Google AdWords klikni ovdjeVitalni dijelovi svake strategije marketinga su analiza i mjerenje učinkovitosti u postizanju zadanih ciljeva. Prikupljeni podaci omogućavaju optimizaciju i modifikaciju strategije, eksperimentiranje i primjenjivanje najučinkovitijih taktika za postizanje što boljih rezultata.
Google Analytics klikni ovdjePripremili smo i prezentaciju o oglašavanju na YouTubeu, pa ako ste voljni odvojiti malo vremena.